niedziela, 26 lipca 2015

Perfum Azzaro Women Now

Jestem ogromną fanką perfum. Uwielbiam się perfumować, szukać moich ulubionych zapachów i oczywiście wyszukiwać przecen ;) Tym razem w moje ręce wpadł perfum Azzaro Women Now. Jak się sprawdził?






Cena: 99 zł (regularnie 169 zł)/ 80 ml, Empik

 Pierwsze wrażenie: 

 Perfum posiada bardzo interesujący flakon, który można tylko położyć. Trochę przypomina słuchawkę telefoniczną :P Butelka na dodatek jest wykonana z szkła, które połyskuje na różne kolory. 


Jak to jest w praktyce?

Aplikator jest dość wygodny, nie zacina po dłuższym używaniu, a zapach łatwo się aplikuje. Flakon zajmuje trochę więcej miejsca niż zwykłe perfumy. Zapach jest tu dość intrygujący. Na początku pachnie cytrusowo, bardzo przyjemnie, jednak trochę czasu później gdzieś pojawia się nuta coś jakby lekko eukaliptusowa co sprawia, że pachnie jak lekarstwa. Niestety mi to nie odpowiada. Zapach jest średnio trwały, ulatnia się po połowie dnia.




Ocena końcowa:

Niestety nie zakupię już tego perfum ponownie, ponieważ zapach zbliżony do lekarstw mi nie odpowiada ;)


Próbowaliście, jakiś wariantów perfum Azzaro?




9 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy ale muszę przyznać, że opakowanie tych perfum wygląda bardzo ciekawie :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem mimo wszystko ciekawa zapachu. Ale ogólnie wygląd flakonu jest niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ma opakowanie, ale zapach lekarstw również mnie nie przekonuje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy jak lekarstwa to też nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ogóle nie używam perfum, ale opis zapachu brrrr :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach faktycznie musi być nieprzyjemny. Po twojej recenzji na pewno nie kupiłabym tej perfumy :)
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie :*
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kocham znów słodkie perfumy
    genialny blog!
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. perfumy nie perfum:) ja lubie ich meskie perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no zapach lekarstw to słaba sprawa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!