sobota, 23 sierpnia 2014

My Dry, wkładki pod pachy, czyli nowy gadżet, któremu warto się przyjrzeć

Spacerując przy półkach z antyperspirantami zauważyłam coś dziwnego. Były to wkładki pod pachy. Od razu stwierdziłam, że muszę to wypróbować i zobaczyć działanie takiego specyfiku.




 Cena: 14 zł
Kupiłam je w Rossmannie, a teraz są chyba nawet na przecenie za 8 zł :)

Opis producenta:


Pierwsze wrażenia:

Oprawa graficzna od razu pokazuję jak wygląda produkt w użyciu. Nie trzeba tracić czasu na zastanowienia: Co to jest?. Na dodatek w opakowaniu jest 14 sztuk wkładek co jest dość ekonomiczne.


Na opakowaniu znajduję się także obrazkowa instrukcja użytkowania:


Jak to jest w praktyce?

Dzięki instrukcji łatwo jest umieścić wkładkę na miejscu. Są dość cienkie co sprawia, że są mało wyczuwalne przy noszeniu. Mocno trzymają się tkaniny, więc nie grozi nam ich wypadnięcie.  W rzeczywistości zapobiegają, aby nasza koszulka nie pokryła się plamami. Jest to bardzo przydatne np. podczas jakiejś ważnej konferencji czy coś ;) Mi jednak najbardziej wkładki przydały się jako ochrona przed antyperspirantami, które brudzą ubrania.


Ocena końcowa:

Jak dla mnie produkt jest zadowalający. Nie używam go codziennie, ale w sytuacjach ważnych dla nas świetnie spełniają swoje zadanie. Pozostało mi tylko skorzystać z promocji i uzupełnić ich zapas.

+
cena
łatwość aplikacji 
ilość wkładek w pudełku
spełnianie swojego zadania

-
może je widać przy bluzkach z  prześwitujących materiałów


Widziałyście już ten produkt? Jakie macie wrażenia? 


Ulka :* 



9 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tym gadżecie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz takie coś widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju, co to jest xD Nie wiem czy mnie by coś takiego odpowiadało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet nie wiedziałam ze coś takiego istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego to ludzie nie wymyślą ;) Nie spotkałam się z nimi wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze kupowałam je od dawna, a teraz nie mogę ich znaleźć w żadnym rossmanie. Ciekawe czy ta cena 8 zł nie była dlatego, ze sa wycofywane

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze słyszę. Jednak trzymam Twoją stronę by stosować je tylko w ważnych chwilach, gdyż przy codziennej aplikacji byłoby to nieekonomiczne :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!