środa, 13 sierpnia 2014

Recenzja lakieru JOKO Find your moment :)

Tydzień zajęło mi zebranie się do tej recenzji.... wakacyjne lenistwo w pełni :) Na szczęście pomysłów na inne recenzję mam wiele (kilka wypałów, neutralnych produktów i niewypałów), więc może porobię sobie już kilka wersji roboczych ;)
Oto mój pierwszy produkt, który testuje. Oto efekty: 





Cena:  ok. 13 zł
Jak widać cena nie należy do najwyższych, więc możliwe, że sama bym sobie go kupiła :)


Opis producenta: 
 
Linia nawiązuje do aktualnych trendów mody, kusi wyrazistymi i mocnymi barwami oraz słodkimi i łagodnymi pastelami. Lakiery do paznokci FIND your MOMENT to gwarancja wysokiej jakości i trwałości, łatwa aplikacja oraz krótki czas schnięcia. Produkty nie zawierają szkodliwych substancji: formaldehydu i toluenu, nie odbarwiają płytki.





Pierwsze wrażenie:

Lakier jest opakowany w ładną szklaną buteleczkę. Najbardziej zainteresował mnie właśnie ten kolor ( a było 10 do wyboru). Przywodzi mi na myśl zachód słońca w lecie :)




Jak to jest w praktyce?

Pędzel i aplikacja: Pędzel jest dość gruby. Lubię je ponieważ bardzo szybko i równomiernie można nałożyć lakier. Jego konsystencja nie jest gęsta, a także nie spływa przed wyschnięciem, więc te zadanie zostało spełnione :)



 Czas schnięcia: W porównaniu do innych lakierów to schnie dosyć szybko. Około 1-2 minuty wystarczą, ale ja dla bezpieczeństwa po upływie tego czasu jeszcze nie wykonuje skomplikowanych czynności ;) Jednak nie mam potrzeby pryskania paznokci przyspieszaczem schnięcia :D Tak, więc sukces.
Prezentacja na płytce paznokcia: Kolor wygląda tak cudownie jak w opakowaniu. Lakier nie pozostawia zacieków, których bardzo nienawidzę w lakierach. Na dodatek ładnie się błyszczy :)



 Utrzymanie: Lakier zaczął się ścierać z moich paznokci po tygodniu. Po tym czasie warto go odświeżyć. Jak na lakiery kolorowe to moim zdaniem jest to dość długi czas.

Nie odbarwiają płytki?: Zdecydowanie nie. Chociaż ja w swojej lakierowej karierze jeszcze nigdy nie spotkałam się z przebarwieniami :)

Ocena końcowa: 

Lakier moim zdaniem jest świetny! Polecam go każdemu, a na pewno znajdzie się jakiś ładny kolor dla każdego. Ja obecnie rozglądam się za odcieniem 211,212 lub 218 :)

+
-ładne opakowanie
-łatwa aplikacja- szeroki pędzel
- idealna konsystencja lakieru
-duża gama kolorystyczna
-szybki czas schnięcia
-brak zacieków
-długi czas utrzymania na płytce paznokcia
-brak przebarwień po stosowaniu

-
BRAK!

Jestem bardzo szczęśliwa, że moja pierwsza akcja testerska okazała się trafiona :) Nie wiem czy znajdzie się recenzja błyszczyku, ponieważ właściwie zachowuje się jak każdy zwykły błyszczyk, więc nie wiem czy jest za bardzo o czym pisać ;)

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!