środa, 6 sierpnia 2014

Paczka testerska od JOKO

Wczoraj przybył do mnie listonosz z małą paczuszką. Z radością zobaczyłam, że przyszła moja wyczekiwana paczka testerska od JOKO. Oto dwa kosmetyki, które wkrótce zapragnę zrecenzować:


1. Lakier Find your moment
Wybrałam sobie taki brzoskwiniowy odcień. Nie miałam takiego w swojej palecie. Już znalazł się na moich pazurkach i go obserwuję ;)



2. Błyszczyk do ust
Dostałam go jako gratis. Odcień jest pasujący do lakieru. Obecnie nie mam akurat żadnego błyszczyk, więc jest jak znalazł :)



Jest to moja pierwsza taka forma współpracy. Bardzo się cieszę, że ktoś docenił mój wkład pracy w ten blog, nawet jeśli funkcjonuje dopiero od ponad miesiąca :)


7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!