sobota, 30 sierpnia 2014

Sierpniowi ulubieńcy- zwiastun deszczu recenzji

Na moim blogu nie ma akcji typu denko czy coś w tym stylu. Nie mam zbyt wiele czasu na to ;) Postanowiłam jednak, że w miarę możliwości (nie zawsze kupuję mnóstwo kosmetyków) będę dodawać ulubieńców miesiąca- nie obiecuję, że będą to regularne posty.
W sierpniu wpadły do mnie takie perełki, z którymi musi się zmierzyć konkurencja:



1. Żel pod prysznic, Original Source

Ten zapach urzekł mnie na całego. Aż się z wielką ochotą go używa. Ładnie się pieni, a po sekundzie pachnie już cała łazienka. Kupię z wielką chęcią ponownie, chociaż z jego dostępnością jest dosyć kiepsko.
Recenzji nie będę publikować, ponieważ w żelach rzeczy do recenzowania jest mało.



2. Serum antycellulitowe, Yves Rocher

Mój łup z poszukiwań następcy do cellulitu. Dobrze się sprawuję, łatwo użytkuję więc szybko zajął miejsce w ulubieńcach. Recenzja w wersjach roboczych.



3. Krem do rąk Neutrogena z maliną nordycką

Po długich zastanowieniach nad kandydatem do kosmetyku nawilżającego postawiłam na Neutrogene. Nie zawiodłam się, a na dodatek produkt pachnie tak cudownie, że można się rozpłynąć ;) Recenzja w roboczych.





4. Masło do ciała Tutti Frutti owoce leśne, Farmona

Najlepsze masełko jakie miałam *_* Pobiło zdecydowanie TBS (o tym wkrótce). A po otwarciu można przenieść się do koszyka pełnego owców....mmmm. Recenzja w roboczych :D.




5. Tangle Teezer Salon Elite

Znalazł się w ulubieńcach, ponieważ jest to najlepsza szczotka jaką miała. Niestety ma też swoje wady, który mnie irytują.....no i oczywiście recenzja w przygotowaniu.



Co powiecie na temat tych kosmetyków? Która recenzja ciekawi Was najbardziej?


Ulka :*



5 komentarzy:

  1. Tej wersji zapachowej żelu z OS jeszcze nie miałam, ale na pewno w przyszłe wakacje zakupie bo pewnie fajnie orzeźwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. całą serię tutti frutti uwielbiam :) Masła także :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam peeling Tutti Frutti, masła jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię kremy Neutrogeny - zapewniają długotrwałe nawilżenie, ale tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy. :)
    http://cocosanka-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!