środa, 3 września 2014

Preparat Bio-Oil. Mały produkt do wielkich celów.

Powoli zaczął mijać już miesiąc od czasu, gdy dostałam paczkę testerską Bio-Oil. Produkt już mi się skończył, więc bez czekania wygłaszam swoją opinię na temat tego kosmetyku.


Cena:  ok. 30 zł
(dostępny w aptekach i niektórych drogeriach)

Opis producenta

 (daję tylko spis do czego nadaję się produkt)


Pierwsze wrażenia:

Preparat został zapakowany w pasujące kolorystycznie pudełko. Łatwo i szybko można się dowiedzieć z jakim przedmiotem mamy do czynienia. Przezroczysta buteleczka pokazuję konsystencje i barwę produktu.




Jak to jest w praktyce?

Skład:



Działanie:

Ja miałam testować produkt pod kątem suchej cery i przebarwień. Po kąpieli nakładałam produkt na twarz i wmasowywałam go aż się wchłonął. Tu można zauważyć, że konsystencja produktu jest wyraźnie w typie olejku. Dlatego świetnie nadaję się na noc. Moja skóra poprawiła swój stan i jest już bardziej nawilżona niż poprzednio. Bardzo ucieszył mnie fakt, że pomaga na przebarwienia. Nie zniknęły całkowicie, ale widocznie się rozjaśniły. Opakowanie zawiera 60 ml, wystarcza na miesiąc (przy stosowaniu na twarz). Dość ekonomicznie jak na olejkowy kosmetyk :)




Ocena końcowa

Produkt zaspokoił moje testowe potrzeby. Pomógł na suchą skórę i przebarwienia więc nie mam mu nic do zarzucenia (jedynie może to, że konsystencja jest trochę niezbyt w moim stylu, ale idzie się przyzwyczaić)

+
ekonomiczność
ciekawe opakowanie z dozownikiem
działanie w dziedzinie suchej cery i przebarwień
łatwo dostępny
świetny na powakacyjną naprawę cery

-
brak :)


Stosował już ktoś ten preparat? Jakie macie wrażenia?


Ulka :* 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!