czwartek, 25 września 2014

ExtraBox- Mix Kosmetyczny

Oto mój pierwszy ShinyBox :) Subskrypcja w moim wypadku jest niemożliwa- nie mogę co tydzień wydawać 45 zł na kosmetyki (jeszcze nie wiadomo jakie). Na dodatek nie każde pudełko mi się podoba... Postanowiłam, że spróbuję upolować jakiś ExtraBox. Tak, więc gdy zobaczyłam na facebook' owej stronie Shiny nowy ExtraBox musiałam go zamówić! Na dodatek wykosztował mnie tylko 32 zł (19 zł bez przesyłki :) Cała jego zawartość do czasu otwarcia była niespodzianką. Wiedziałam tylko, że spotkam w nim jakieś 5 kosmetyków....

Co dostałam w niespodziewanym pudełku?




Jak widać moje pudełko zostało opakowane z edycji 2nd Anniversary. Pudełko doszło w całości i nie było nigdzie zniszczone czy coś ;)


1. Maseczka do twarzy BingoSpa z olejem migdałowym.


Zdecydowanie jest to najlepszy produkt z pudełka. Maseczka przyjemnie chłodzi, cudownie pachnie i sprawie uczucie odświeżenia twarzy. Dziwi mnie tylko to, że w pudełku była zakurzona (?).

 2. Balsam do ust Anatomicals

 Chciałam coś wypróbować z tej firmy :) Jednak ten balsam jest przeciętny. Niby nawilża i wogóle, ale jest mało ekonomiczny, a mi jeszcze trafiła się wersja klasyczna.

3. Zestaw kremów Synchrocell
Słyszałam, że te kremy są niby jakieś złe :( Ja na razie nie przeszłam jeszcze do ich testowania, a wydaje mi się, że będą nawet przydatne ;)

4. Spray do włosów na objętość Goldwell
Nie miałam okazji jeszcze przetestować, ale podoba mi się jego poręczność :)

5. Maseczka do twarzy z błotem, z Morza Martwego White Flowers
 Największa beznadzieja pudełka i przeciwieństwo produktu z BingoSpa. Po przeczytaniu opakowania stwierdziłam, że maseczka świetnie się nada do mojej cery. Na opakowaniu napisano, że lekkie pieczenie i małe zaczerwnienie to naturalna reakcja. Trochę popiekło mnie na początku, ale potem przestało. Jednak po zmyciu produktu moja twarz była dosłownie czerwona i biła gorącem. Już nigdy, więcej :( Dobrze, że te ,,efekty" zeszły mi po 2h.


Ogólnie oceniam te pudełko za średnie. Wiele osób miało 20 razy lepszą zawartość niż ja, ale były gorsze. Liczyłam na jakiś produkt z Organique, ale no cóż- nie udało się. Cieszę się że pudełko nie kosztował mnie więcej, bo bym się zdenerwowała ;)


Zakupił ktoś dla siebie to pudełko?

Ulka :*



4 komentarze:

  1. Z maseczek do twarzy i balsamu do ust byłabym strasznie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest źle. Ale 32 zł to dużo. Dużo zapłaciłaś za przesyłkę. I chyba co miesiąc jeśli chodzi o subskrypcję :). Ja zamówiłam sobie pierwsze archiwalne pudełko i zamiast płacić 60zł zapłaciłam 36 z przesyłką :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszłoby mnie taniej, ale nie ogarniam DotPay'a. Wzięłam przesyłkę pobraniową :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!