sobota, 4 października 2014

Serum wyszczuplające Yves Rocher

Podczas przeszukiwań wszelkich źródeł odnalazłam nowy produkt antycellulitowy. Będąc w Yves Rocher stwierdziłam, że wypróbuję serum ich marki, a na dodatek posiadałam już z tej serii peeling do ciała. W kasie spotkała mnie niespodzianka, ponieważ z książeczką rabatową zapłaciłam za mój kosmetyk połowę mniej :) Jak wypadły testy? Zapraszam do czytania:


Cena: regularnie ok. 99 zł
(ja zapłaciłam 69 zł)

Opis producenta:

 W skórce mangostanu naukowcy Yves Rocher odkryli naturalną cząsteczkę: gamma-mangostynę. Działa ona jak klucz, który idealnie współgra z receptorami adypocytów (komórek tłuszczowych), odblokowując je. Dzięki wyszczuplającemu serum, mechanizm usuwania tłuszczów na nowo podejmuje naturalną pracę. Formuła wzbogacona w kofeinę, dodatkowo wzmacnia działanie drenujące i wyszczuplające. Regularne stosowanie serum przywraca skórze sprężystość i jędrność. Produkt nie jest zalecany kobietom w ciąży.

Pierwsze wrażenia:

Serum jest opakowane w ładnie wykonane graficznie opakowanie. Pompka sugeruje, że kosmetyk łatwo się aplikuję. Produkt jest bardzo poręczny. Płacimy za 150 ml produktu.




Jak to jest w praktyce?

Konsystencja produktu jest bardzo lejąca. Ma odcień pastelowego żółtego. Pachnie mentolowo i wyraźnie chłodzi. Bardzo szybko się wchłania więc nie trzeba długo czekać na wyschnięcie.  Po kilku dniach użytkowania zauważyłam, że skóra stała się bardziej napięta i gładka. Cellulit wyraźnie się zmniejszył! Co do wyszczuplania to na razie mam tylko poczucie że kosmetyk działa :) Na stronie Yves pisze, że kosmetyk wyszczupla po miesiącu. Ja używam go od ok. 2 tygodni, a już mi się podoba. Produkt jest łatwo dostępny więc nie ma większych problemów z jego zakupem. Jedyną jego wadą jest mała ekonomiczność. Przez konsystencje szybko się zużywa, a mało tez nie kosztuje.


Ocena końcowa:

Kosmetyk spełnia wymagania. Jego ekonomiczność jednak trochę mnie martwi. Będę szukać dalej, ale na razie jest to najlepszy produkt wyszczuplający jaki miałam, więc podejrzewam, że wrócę do niego.

+
poręczne opakowanie z pompką
łatwo dostępny
zwalcza cellulit
wygładza skórę
miło chłodzi

-
jest nieekonomiczny
cena



Stosował ktoś kosmetyki z tej linii?


Ulka :*



1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!