czwartek, 9 października 2014

Zakupy zawsze dobre ;)

Jakoś nie mam ostatnio dużego budżetu, jednak przechodząc obok promocji, które oferują drogerie trudno czegoś nie kupić ;) Szczerze to jestem z siebie dumna, bo zakupiłam tylko 6 produktów (jak na mnie to dość mało...)!

1. Solny peeling do ciała, Perfecta, 12 zł (przecena w Super-Pharm)
Naczytałam się na jego temat dobrych opinii, więc czas go wypróbować!



2. Żel pod prysznic, Dove, 16 zł (promocja- drugi dostałam za 1 grosz!- Super-Pharm)
Polowałam na te żele, ale stwierdziłam, że zakupię je kiedy indziej... no ale jak tu przejść obojętnie przy takiej promocji?


3. Pasta do oczyszczania twarzy i tonik Liście Manuka, Ziaja, 6 zł za sztukę (Rossmann)
Wiele osób już recenzowało ten produkt. Niektórzy go lubią, inni nie.. ciekawe jak będzie u mnie.


4. Wosk Bermuda Beach, Yankee Candle, 7 zł
Odkryłam, że w małym stoisku z torebkami można u mnie nabyć woski, świece, samplery i kominki! Tak, więc wybrałam taki zapach. Powiecie coś na jego temat? Bo właśnie go podpalam ;)


Ktoś wpadł także w szał zakupów (choćby niewielki)?


Ulka :*


3 komentarze:

  1. Niezłe zakupy! Ciekawy może być ten wosk...

    Też się dziś pochwaliłam nowościami, ale moje się kumulowały przez ileś tygodni. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam na razie odwyk zakupowy :D super nowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. żele z Dove kuszą mnie zapachami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!