czwartek, 16 października 2014

Mydło do twarzy Siarkowa Moc

Plan recenzji z tym mydłem był już dawno, ale jak to u mnie zawsze jest kiepsko z realizacją... jednak zebrałam się do pisania i dlatego zapraszam do mojej opinii:


Cena: 8 zł

Co obieca producent?



Skład:




Pierwsze wrażenie:

Mydełko zostało opakowane w ładne pudełeczko. Wszystko jest czytelne, więc od razu można się dowiedzieć do czego ono służy.

Jak to jest w praktyce?

Mydełko ma zwykły kształt mydła, jest żółte. Podczas mycia twarzy świetnie się pieni, jednak ma okropny, siarkowy zapach. Jak dla mnie jest on irytujący. Po długim stosowaniu tego mydła nie zauważyłam postępów w żadnym kierunku. Jedyną rzeczą jaką mogę stwierdzić to to, że naprawdę nie uczula. Skóra nie jest ściągnięta, pod warunkiem, że użyjemy toniku. Pragnęłam pozbyć się tego mydła jak najszybciej, ale jest strasznie ekonomiczny! Po miesiącu prawie w ogóle się nie zużyło.

Ocena końcowa: 

Nie kupię tego produktu ponownie, ponieważ nie przyniósł mi żadnych efektów. Na dodatek irytuje mnie jego zapach, który później utrzymuje się na twarzy. Jedyną dobrą rzeczą jest jego ekonomiczność.


+
ekonomiczność
niska cena
nie uczula

-
brak efektów z żadnej strony
jego trwały zapach


Spodziewałam się dużych efektów ze strony tego mydła jednak jakoś nie wyszło... Może u Was było inaczej?


Ulka :*

3 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam i hmm, raczej nie kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa rzecz takie mydło, ale szkoda, ze się nie sprawdziło. Ja ostatnio kupiłam sobie zapas mydeł Himalaya Herbals i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!