środa, 15 lipca 2015

Balsam do ciała z masłem Shea, Organique - Herbata Oolong / Ew

Pragnę dziś wypowiedzieć się na temat marki Organique. W grudniu dostałam balsam do ciała ich marki, który bardzo ciężko zużyć ;) Uwielbiam wszelkie rodzaje balsamów i smarowideł, więc nie byłabym sobą gdyby coś z Organique nie wpadło w moje ręce :) Zapraszam do recenzji!


Cena: 35 zł/ 100 ml

Pierwsze wrażenie:

Balsam jest opakowany w ładne, przezroczyste opakowanie z piękną wytłoczoną metalową nakrętką. Na denku mamy krótki opis produktu w języku polskim.

Jak to jest w praktyce?

Balsam po otwarciu od razu bardzo intensywnie pachnie. Jednak zapach herbaty jest bardzo przyjemny i można go wręcz wiecznie wąchać. Nie czuć w ogóle w nim chemii. Balsam jest bardzo zbity i jego aplikacja jest dość trudna dzięki tej formule. Jednak jeśli nabierzemy niewielką ilość produktu na ciało zaczyna ona się topić i robić bardziej przystępna do smarowania. Produkt wchłania się dość słabo i jak dla mnie jest to zbyt mocny balsam. Moje ciało nie potrzebuje tak ekstremalnego nawilżenia. Dlatego balsam znalazł u nas w domu zastosowanie jako silnie nawilżający krem do stóp lub miejsc, które pilnie potrzebują szybkiego nawilżenia. Skład jak przystało na firmę jest bardzo atrakcyjny.




Ocena końcowa:

Mogę polecić ten balsam osobom, które stale potrzebują nawilżać skórę ciała. Jednak dla osób takich jak ja balsam może być im trudno zużyć ;)

+
zapach
naturalne składniki
bardzo silne nawilżenie

-
konsystencja


Korzystaliście z balsamów Organique lub innych produktów firmy? Jaka jest wasza opinia?
www.facebook.com/wnetrze.kosmetyczki




5 komentarzy:

  1. Obecnie używam truskawkowy a w zapasach mam jeszcze mleczny. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z Organique, ale kuszą mnie ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dawna czaję się na Organique, ale póki co muszę zużyć zapasy tego, co mam w szafach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się ciekawy, choć jeszcze nie miałam masła o tak zbitej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ich jeden ale czeka w kolejce, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!