poniedziałek, 13 lipca 2015

Promocyjne zakupy i dostawa próbek :)

Obecnie w wielu sklepach można zauważyć promocje, zniżki, interesujące oferty... Przeglądając pocztę weszłam na Super-Pharm zauważyłam promocje, która obejmuje praktycznie cały dział dermokosmetyków i wiele więcej! Oczywiście na drugi dzień byłam już w sklepie i przy zakupach po drodze zahaczyłam też o Rossmann... ;) Zapraszam do oglądania!



Super-Pharm

1. Żel do mycia twarzy, Purritin, Iwostin
Razem z Ew zdecydowałyśmy, że przechodzimy na dermokosmetyki. Ew w najbliższym czasie będzie testować działanie tego żelu i.....


2. Tonik oczyszczający, Purritin, Iwostin
.....i tego toniku. Jak już coś testować to z jednej marki ;) 


 3. Krem intensywnie pielęgnujący, AtopiControl, Eucerin
                 Przeciwświądowy Spray Pielęgnujący, AtopiControl, Eucerin
Powoli zaczyna mnie denerwować to, że wszystkie specyfiki na receptę nie pomagają mojej cerze :/ Zaczynam mieć dość, pokładam w tej linii duże nadzieje..


4. Woda termalna, Uriage
Z marki powyżej nie ma żadnego toniku lub coś w tym stylu, więc w tym celu mam wodę termalną, która nie powinna mi zaszkodzić, a słyszałam na jej temat dobre opinie :) 


Rossmann

1. Żel pod prysznic, go fresh, Dove
Po prostu kocham te żele! Tym razem Mandarynka i Gardenia Tahitańska :)


2. Żel pod prysznic, Care Pro, Luksja
I znowu żel :) Mogłabym je ciągle kupować :D 


3. Dezodorant, go fresh, Dove
Skusiła mnie promocyjna cena i....granat ;)


4. Szczotka do włosów
Dla mnie era Tangle Teezera jest skończona, najzwyklejsza szczotka mi wystarcza.. 


Próbki

Dzięki szczęśliwemu zbiegu okoliczności wpadło mi do kosmetyczki trochę próbek.











Wy także ostatnio obkupiłyście się w jakieś interesujące kosmetyki? A może używałyście coś z powyższych? :)





4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!