środa, 22 lipca 2015

Urządzenie do pielęgnacji twarzy/ Ew

Ostatnio trochę wakacyjnego czasu zeszło nam na wypady nad wodę. Niestety w tym roku nie wyjeżdżamy nigdzie na wakacje, więc staramy się urozmaicać czas tym co znajduje się w okolicznych miastach. Teraz w czasie odpoczynku, gdy mam chwilę czasu przychodzę z trochę inną recenzją, która dotyczy urządzenia do pielęgnacji twarzy z Biedronki! Dostałam je dość dawno, ale warto napisać o nim parę słów :)


Cena: 20 zł

Pierwsze wrażenie: Urządzenie wygląda bardzo solidnie i ładnie jak na swoją cenę. Elektryczna szczoteczka do mycia twarzy zauroczyła mnie najbardziej, a że kocham takie urządzenia to musiałam po prostu to mieć!

Jak to jest w praktyce?

Oczywiście na pierwsze testy poszła szczoteczka do twarzy. Muszę przyznać, że ta część sprawdza się świetnie i jestem z niej bardzo zadowolona. Łatwo i sprawnie myje twarz, a przy mojej mieszanej cerze włosie nie szkodzi skórze. Kulki masujące sprawiają, że można się nieźle odprężyć... Świetnie sprawdzają się też w użyciu z kremem, łatwo je później wyczyścić. Nakładka służąca do nakładania kremu bardzo ułatwia życie. Dzięki niej krem bardzo ładnie się wchłania, a nasza twarz ma odprężający masaż. Ostatnia nakładka, która ma służyć przy makijażu obecnie jest przeze mnie nieużywana, jednak w przyszłości użyje jej także do nakładania kremu. Urządzenie przy drobnym kontakcie z wodą nie zaczyna się psuć ani nic. Baterie są wydajne, jeszcze ani razu nie miałam powodu by je wymieniać. Świetną sprawą jest także etui, które świetnie organizuje nakładki. Niestety, gdy nakładki się zniszczą nie ma jak ich wymienić. Na szczęście moje się trzymają dobrze :D









Ocena końcowa:

Jak taką cenę warto wypróbować to urządzenie. Bardzo trudno jest dostać za 20 zł takie porządne cacko.. Można nawet tu wybaczyć fakt, że nakładek nie ma jak dokupić. Naprawdę bardzo gorąco polecam!

Komu udało się także dostać je w swojej lokalnej Biedronce?



 


5 komentarzy:

  1. Miałam coś takiego, teraz już dłuższy czas korzystam z Foreo

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam za 15zł ale różowy zestaw. Nie było zielonego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przekonuja mnie te czysciki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś nie skusiła ta szczoteczka i przeszłam obok niej obojętnie. W sumie to nie żałuję, bo wolę myć skórę twarzy dłońmi, tak samo jak nakładać kremy i wykonywać masaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wypróbować ale na mojej twarzy to nie ma takiej opcji :( Liczne przebarwienia, skóra trądzikowa :(
    Zostaję na dłużej :) http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!