sobota, 11 lipca 2015

Lakiery: Claire's Sequin Mermaid & Avon pastel pink

Zapraszam wszystkich na zwiedzanie mojego bloga. Trochę nad wszystkim posiedziałam i już prawie skończyłam całe przemeblowanie. Co powiecie na temat nowego wyglądu? Mam nadzieję, że jest w miarę przyjemny dla oka.
(zakładka z Profilem i Wish List wkrótce także będzie gotowa ;)



Dziś pragnę zrecenzować dwa lakiery, które pojawiły się u nas tego lata. Ja wybrałam dla siebie pastelowy róż, a Ew przy wizycie w galerii skusiła się na fioletowy brokat... Dzięki niej połowa naszych lakierów jest brokatowa :D Czy warto je zakupić? Zapraszam do czytania!


Cena: Claire's 15 zł-------> na przecenie zapłaciłam zaledwie 5 zł!!
          Avon 13 zł---------> na przecenie 9 zł

Pierwsze wrażenie:

Lakier z Claire's posiada bardzo duże drobinki co skusiło mnie do zakupu, a jego kolor bardzo przypadł mi do gustu. Znajdują się w nim także drobne drobinki niebieskiego brokatu.
Avon posiada dość szeroką linię lakierów. Dzięki promocji trochę pozastanawiałam się, który wybrać i postawiłam na pastelowy róż, który jest jednym z moich ulubionych kolorów.

Jak to jest w praktyce?

Oba lakiery posiadają pędzle średniej grubości, dwa machnięcia i gotowe. Lakier Avon'u niestety okazał się w rzeczywistości o wiele jaśniejszy, przez co musiałam nałożyć 2 warstwy, aby uzyskać wymagany kolor. Co do drugiego lakieru łatwo można na raz nałożyć dużą ilość drobinek.  Lakier z Avonu nałożyłam na paznokcie tak jak mówiłam wyżej 2 warstwy. I co? Po 2 dniach lakier zaczął odpadać.... Niestety nie tego się spodziewałam. Ew tego lakieru użyła jako bazy pod brokat i lakier posłużył zaledwie 3 dni. Co do Claire's to ich lakier, jak przystało na te brokatowe, był bardzo trwały.




(wzór Ew)

Ocena końcowa:

Lakier z Claire's bardzo dobrze się sprawuje. Jest to już drugi lakier z tej marki i nie ma na co narzekać. Niestety jak widać z Avon'em się zawiodłam. Raczej już do nich nie wrócę.

Próbowaliście już tych marek? A może macie jakąś inną ulubioną?



 







1 komentarz:

  1. Ten brokatowy bardzo ładnie wygląda :) Żadnego z nich nie miałam, ale na ten z Avonu na pewno się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!