niedziela, 2 sierpnia 2015

Serum nawilżające do twarzy - Delia Hyaluronic Acid

Dziś na blogu o serum, które pewnie wiele z Was widziało niedawno w biedronkowej ofercie. Jako, że serum jest nawilżające musiałam się skusić, tym bardziej, że jest ono bardzo tanie. Ale czy oby na pewno ta inwestycja się tak opłaciła? Zapraszam do czytania.





Cena: 10 zł
Kupiłam w Biedronce.

Pierwsze wrażenie:

Serum jest w pudełku (nie zdążyłam zrobić zdjęcia), które posiada ładną szatę graficzną, na pierwszy rzut oka rzuca się informacja o dodatku kwasu hialuronowego. Serum wygląda standardowo - szklane opakowanie z pipetą do aplikacji.

Opis producenta:

Delia, Wysoko skoncentrowane serum z serii +3D hyaluron Fusion o właściwościach silnie nawilżających skórę. Preparat aktywnie wspomaga procesy zatrzymywania wody w głębokich warstwach skóry oraz stymuluje jej regenerację. Jest to serum, a więc jego działanie jest bardziej intensywne i szybsze. 

Jak to jest w praktyce?

Pipeta służąca do nakładania produktu działa bez zarzutu. Serum używałam wg instrukcji na opakowaniu - dwa razy dziennie. Jako posiadaczka mega suchej skóry oczekiwałam poprawy. Jak się okazało produkt niestety nie robił nic, a po pewnym czasie skóra w okolicach nosa zaczęła robić się jeszcze bardziej sucha! Niestety nie szukałam takiego efektu, więc musiałam je odstawić. 


Ocena końcowa: 

Nawiązując do opinii oczywiście nie wrócę już do tego produktu. Niestety tym razem nie trafiłam na produkt idealny.

Testowałyście takie serum? Może polecicie mi jakieś inne do bardzo suchej skóry? 





7 komentarzy:

  1. Kiepsko :( Nie spodziewałabym się, że wysuszy. Będę omijać, moja skóra i bez tego ma tendencje do przesuszeń.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu. Jestem ciekawa jaki ma skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Oryza Sativa Extract, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Globularia Cordifolia Callus Culture Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin
      :)

      Usuń
  3. Nie używam serum ;) kiedyś miałam z Bielendy i całkiem ok było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że jednak będzie wart uwagi... szkoda, że nie, bo stawiam na nawilżenie w swojej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się nie zgadzam z Twoją opinią. Właśnie skończyłam jedno opakowanie i usilnie poszukuję tego produktu, bo w Biedronce już go nie ma. Może to kwestia rodzaju cery. Dla mnie, osoby 60+, jest to idealny produkt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!