poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Zakupy Balea & BingoSpa

Jakiś czas temu Ew była na wyjeździe w Niemczech. Nie nastawiałyśmy się, że będzie miała tam czas na zakupy, ale okazało się, że miała całą godzinę w centrum handlowym, a tam był Dm... Tak, więc biegając między półkami tyle udało się jej nazbierać, zakupić i do nas przywieźć. Nigdy wcześniej nie miałyśmy produktów Balea, do granicy daleko, a w internecie są opłaty za przesyłkę i wygórowane ceny..

Tydzień temu zrobiłam, także internetowe zakupy w BingoSpa. Nie planowałam nic tam kupować, z samą marką spotkałam się tylko raz, ale skusiła mnie promocja, o której dowiedziałam się na blogu odcienie nude.
Zakupy za 74 zł dzięki kodzie zostaną obniżone na 24.. Osobiście przez przesyłki jakoś wyszło mi tego trochę więcej, ale zamiast 90 zł zapłaciłam 40 :)

Balea

Balsamy do ciała Tropical Sunshine i Cabana Dream.  


 Żele pod prysznic: Malina&Trawa Cytrynowa, Paradise Beach, Cabana Dream


 Mydła do mycia rąk Paradise Beach i Kwiatowy Sen


 Pianka do oczyszczania twarzy


Żel-krem antycellulitowy do ciała


 Szampon do włosów suchych i zniszczonych, brzoskwinia & kokos


Jak widać większość rzeczy to standard jak żele pod prysznic, balsamy czy mydła do rąk. Dla siebie mam za to żel antycellulitowy, sama nie wiem ile już ich przewinęło się przez moje ręce :D

BingoSpa

Serum kolagenowe do ciała


Kuracja do włosów z błotem karnalitowym

 
Wyszczuplający zabieg z kofeiną


Jak widać w ofercie BingoSpa bardzo zaciekawił mnie szeroki asortyment wyszczuplających i ujędrniających specyfików. Kuracja z błotem miała dobre opinie, jestem ciekawa czy będzie działać.


Jakieś z tych produktów wpadły w Wasze ręce? A może coś bardziej Was zaciekawiło?





12 komentarzy:

  1. Właśnie przymierzam się do zamówienia na BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakimś wielkim fanem Balea nie jestem ale malina i trawa cytrynowa muszę pięknie pachnieć :) zostaje na dłużej, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z zakupów z Bingo, wszak to moja "wina";)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najchętniej to przygarnęłabym wszystkie te kosmetyki. Uwielbiam żele z Balei :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy, szczególnie z Balei :) Mam balsam Tropical Sunshine (czeka na swoją kolej) oraz żel pod prysznic Paradise Beach :) Fajnie, że czuć tam bardziej ananasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam prawie wykończyłam, a żel mi się już skończył.. świetny miał zapach :)

      Usuń
  6. bingo jest mega wydajne mam wrazenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego. ;D Nie miałam nic ani z Balei ani z BingoSpa. ;)
    Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie poznałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do bingo spa to nie przepadam za tą marką, ale Balea zwykle nie zawodzi i mam nadzieje że Tobie też się spodoba. Ja też nie mam odstępu stacjonarnie, ale kupuję po prostu w polskich sklepach internetowych typu drogeria cytrynowa, nie wychodzi tak drogo :) Z żelów do mycia miałam malinę z trawą cytrynową, bardzo przyjemny zapach, naprawdę mi się podobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. მადლობა ინფორმაციის შეეხება ჯანსაღი ყოველთვის, მაღაზია მცენარეული zahra
    

    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!