czwartek, 10 lipca 2014

Rozdanie z Ulką :* ROZPOCZĘTE!!

Dziś przychodzę do Was z niezwykłą notką, czyli z czymś co uwielbiam najbardziej-
CZAS NA ROZDANIE!
Pragnę nagrodzić kogoś takim skomponowanym przeze mnie (prawie) fioletowym zestawem. Więc bez dłuższego gadania przedstawiam warunki:

Obowiązkowo:

-zaobserwuj blog Wnętrze Kosmetyczki (publicznie)
-uzupełnij zgłoszenie

Dodatkowo:

-dodaj notkę o moim rozdaniu (nie musi być oddzielna) + 2 losy
-zaobserwuj Ten blog + 1 los
-dodaj baner z moim rozdaniem na swoim blogu + 1 los



Regulamin:


1.Wysyłkę pokrywam ja - WYSYŁKA TYLKO NA TERENIE POLSKI!!!
2.Aby wziąć udział  w konkursie trzeba spełnić warunki obowiązkowe.
3.Osoby niepełnoletnie muszą mieć zgodę rodzica na udział w konkursie.
4.Wygrywa tylko 1 osoba- wszystko to co zostało pokazane na zdjęciu.
5.Konkurs trwa od 10 lipca 2014 do 31 lipca 2014r.
6. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
7.Zwycięzca musi wysłać adres do wysyłki na mój email do 5 dni od ogłoszenia wyników!!!
8 .Musi się zgłosić min. 15 osób. Inaczej rozdanie będzie odwołane :(


Oto nagrody (równocześnie baner):




- sól do kąpieli be beauty Spa: Jest do jedna z moich ulubionych soli. Tu piękny zapach lawendowy.
- szampon L'oreal Paris Elseve Volume Collagene (nadający objętość): Ten szamponik skutecznie pomaga mi przy oklapniętych włosach. Jego recenzja już wkrótce.
- mgiełka do ciała Avon Senses Mystique: posiadam kilka mgiełek z Avonu, więc jedna z nich trafi do zwycięzcy. Ta tutaj jest o zapachu: jaśminu, gardenii, brzoskwini i wanilii.
- lakier do paznokci Revlon Perfumerie: Jego recenzja znajduję się tu.

Nagrody w rozdaniu są NOWE.


 Szablon do zgłoszenia:

-obserwuje jako:
-baner na:
-dodałam notkę TAK/NIE* (link)
-obserwuje drugi blog jako:*
-e-mail:


Mam nadzieję, że nagroda przypadła Wam do gustu :)



Ulka :*

85 komentarzy:

  1. Obserwuje jako Cartotte.de.cros
    banner nie
    notka nie
    drgi blog Cartotte.de.cros
    email kama123koma@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. -obserwuje jako: swiaturody159
    -baner na: http://swiaturody159.blogspot.com/
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako:* swiaturody159
    -e-mail: swiaturody159@gmail.com

    Bardzo fajne nagrody, może tym razem będę miała szczęście. Mam nadzieje, że zgłosi sie odpowiednia ilość osób. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. -obserwuje jako: Alicja Gruca
    -baner na: NIE
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Alicja Gruca
    -e-mail: alicja.gruca@op.pl

    OdpowiedzUsuń

  4. -obserwuje jako: Joasiaczek
    -baner na: nie
    -dodałam notkę: nie
    -obserwuje drugi blog jako: Joasiaczek
    -e-mail: asikkk2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: byCarol
    Baner: nie
    Notka: nie
    Drugi blog: nie
    Mail: bizarre.case@onet.eu
    Bardzo fajne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. -obserwuje jako: Justyna Pezdek
    -baner na: nie
    -dodałam notkę nie
    -obserwuje drugi blog jako: Justyna Pezdek
    -e-mail: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. -obserwuje jako:Katarzyna Wierzba
    -baner na:nie
    -dodałam notkę NIE* (
    -obserwuje drugi blog jako:Katarzyna Wierzba
    -e-mail:kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. -obserwuje jako: paul75i1
    -baner na: nie
    -dodałam notkę :nie
    -obserwuje drugi blog jako: nie
    -e-mail: paul75i1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. -obserwuje jako: Ania H
    -baner na: nie
    -dodałam notkę :nie
    -obserwuje drugi blog jako: Ania H
    -e-mail: hiddenmeaniings@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. -obserwuje jako: Pink
    -baner na: nie
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Pink
    -e-mail: oliwia19@onet,eu

    OdpowiedzUsuń
  11. -Obserwuję jako: Claudie
    -Baner na: claudiie-blog.blogspot.com
    -Dodałam notkę: Nie
    -Obserwuję drugo blog: Nie
    -E-mail: k-kolanowska@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje jako: Syll.
    -baner NIE
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Syll.
    -e-mail:

    OdpowiedzUsuń
  13. -obserwuje jako: Jolanta K.
    -baner na: -
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: -
    -e-mail: jolciaa13035@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. -obserwuje jako:Benia besia
    -baner na:-
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako:*Benia besia
    -e-mail:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. -obserwuje jako: Marta Cholewa
    -baner na: -
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Marta Cholewa@interia.eu
    -e-mail: marta_cholewa@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuje jako:Mini Nowak
    -baner na:http://apetycznykasek.blogspot.com
    -dodałam notkę nie
    -obserwuje drugi blog jako:* Mini Nowak
    -e-mail:obiektyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. -obserwuje jako:Sylwia Bomba
    -baner na:-
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako:* Sylwia Bomba
    -e-mail:sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako Patrycja Bylewska
    banner nie
    notka nie
    drugi blog nie
    email patrycha22706@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako Alex Frankowska
    baner nie
    notka nie
    drugi blog nie
    email: love.peace.enjoy@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuje jako: villemo
    -baner: nie
    -dodałam notkę nie
    -obserwuje drugi blog jako: tak villemo
    -E-mail: justynadzielska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. -obserwuje jako: ma ra
    -baner na:nie
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: ma ra
    -e-mail: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. -obserwuje jako: Asiablog
    -baner na: everything-my-life.blogspot.com
    -dodałam notkę NIE
    -e-mail: joanna99@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. -obserwuje jako: Julia Kwiatkowska
    -baner nie
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako:* Julia Kwiatkowska
    -e-mail: julia.kwiatkowska16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. -obserwuje jako:crying rain
    -baner na:http://freakmojf.blogspot.com/
    -dodałam notkę nie
    -obserwuje drugi blog jako: niestety nie znam drugiego bloga
    -e-mail:deki40@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. -obserwuje jako: zaczarowanaa
    -baner na: www.me-and-my-passions.blogspot.com
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: nie
    -e-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. -obserwuję jako: Katarzyna Michałowicz
    -baner na: nie
    -dodałam notkę: nie
    -obserwuję drugi blog jako: Katarzyna Michałowicz
    -e-mail: katarzyna.michalowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. -obserwuje jako: Marta Antonina
    -baner na: http://zycie-jest-nalogiem.blogspot.com/
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Marta Antonina
    -e-mail: marta.mietlicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję jako: Iz.
    banner: nie
    notka: nie
    obserwuję drugi blog jako: Iz.
    email: blondiii2121@wp.pl

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    http://blondiii2121.blogspot.com/2014/07/rozdanie-z-okazji-100-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  29. -obserwuje jako: Paulina Yuki
    -baner: nie
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: nie
    -e-mail: paula.96@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: Mädchen aus dem All
    E-mail: madchenausdemall@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chodzi po prostu o to żeby zaobserwować blog podany w punkcie dodatkowym :)

      Usuń
  32. -obserwuje jako: Edyta H.
    -baner na: http://allthesnuff.blogspot.com
    -dodałam notkę NIE*
    -obserwuje drugi blog jako: Edyta H.
    -e-mail: edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. -obserwuje jako: brisingr M
    -baner na:nie
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: brisingr M
    -e-mail: brisingrm18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. -obserwuje jako: Kaś ka
    -baner na: http://kasistarstyle.blogspot.com/
    -dodałam notkę Nie
    -obserwuje drugi blog jako:* Kaś ka
    -e-mail: kasiunia1692@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. -obserwuje jako: Kinguska
    -baner na: http://kinguskablog.blogspot.com/
    -dodałam notkę TAK http://kinguskablog.blogspot.com/p/rozdania.html
    -obserwuje drugi blog jako:* Kinguska
    -e-mail: kinguskavlog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  36. -obserwuje jako: Naughty Girl
    -baner na: http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako:*Naughty Girl
    -e-mail:naughtygirl0106@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. -obserwuje jako: Ewa Ewa
    -baner na NIE
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Ewa Ewa
    -e-mail: ewa_sn@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. -obserwuje jako: Gracenta
    -baner na: http://meineabstraktion.blogspot.com/p/konkursy_6850.html
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako:* Gracenta
    -e-mail: gracja313@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. -obserwuje jako: Magda M.
    -baner na: http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Magda M.
    -e-mail:

    OdpowiedzUsuń
  40. -obserwuje jako: włosovelove.
    -baner na: http://wlosovelove.blogspot.com
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: włosovelove.
    -e-mail: wlosovelove@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuje jako: Radha
    Baner na: NIE
    Dodałam notkę: NIE
    Obserwuje drugi blog jako: Radha
    E-mail: radhafcb@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. -obserwuje jako: Ewka501
    -baner na: http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako:* NIE
    -e-mail: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. -obserwuje jako: Jubilee
    -baner na: jubilee.net.pl
    -dodałam notkę TAK http://j-u-b-i-l-e-e.blogspot.com/2014/07/candy-time-2.html
    -obserwuje drugi blog jako:* NIE
    -e-mail: jubilee864@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. -obserwuję jako: Renata Ciosek
    -baner na: nie
    -dodałam notkę: nie
    -obserwuję drugi blog jako: Renata Ciosek
    -e-mail: renata-ciosek@wp.pl


    OdpowiedzUsuń
  45. -obserwuję jako: Pamela Basara
    -baner na: http://wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/
    -dodałam notkę: nie
    -obserwuję drugi blog jako: nie
    -e-mail: pamela.basara@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: Ewe Yewats
    Baner: TAK, http://yewats.blogspot.com/2014/07/rozdanie5.html
    Notka: TAK, na fb https://www.facebook.com/czesckochamciee (72 tyś. lajków)
    Obserwuję drugi blog jako: Ewe Yewats
    E- mail: ewelina199723@interia.pl
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. -obserwuje jako: coca
    -baner na: http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/
    -dodałam notkę nie
    -obserwuje drugi blog jako:* coca
    -e-mail: mika12a1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. -obserwuje jako: Katarzyna Gąsior
    -baner na: NIE
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako:* Katarzyna Gąsior
    -e-mail: kasiag98@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. -obserwuje jako: Żaneta Brzozowska
    -baner na: Nie
    -dodałam notkę: Nie
    -obserwuje drugi blog jako: Żaneta Brzozowska
    -e-mail: zaneta.brzozowska@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. -obserwuje jako: LadyLady Me
    -baner na: http://ladyladyme.blogspot.com
    -dodałam notkę TAK http://ladyladyme.blogspot.com/2014/07/rozdanie-z-ulka.html
    -obserwuje drugi blog jako:* LadyLady Me
    -e-mail: edytah10@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. -obserwuje jako: Natalia
    -baner na: blogu http://testujrazemzemna.blogspot.com/
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako NIE
    -e-mail: natalia.chylinska1998@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. -obserwuje jako: Anna Cz
    -baner na: -
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Anna Cz
    -e-mail: anciaczy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. obserwuje jako:ernestyna44
    -baner na:slomianyzapalmoj.blogspot.com
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako:*
    -e-mail:ernestyna44@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. -obserwuje jako: agn.ciu17
    -baner na: nie
    -dodałam notkę TAK/NIE* nie
    -obserwuje drugi blog jako:* agn.ciu17
    -e-mail: agn.ciu17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. -obserwuje jako: Sheira
    -baner na: -
    -dodałam notkę: NIE
    -obserwuje drugi blog jako:* Sheira
    -e-mail: anna.agnieszka.senko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. -obserwuje jako: JoanneD
    -baner na: http://joannes-polishes.blogspot.com
    -dodałam notkę: NIE
    -obserwuje drugi blog jako: JoanneD
    -e-mail: asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń

  58. -obserwuje jako: Anita R
    -baner na: nie
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Anita R
    -e-mail:anita_96@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. -obserwuje jako: Serenitka B
    -baner na: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Serenitka B
    -e-mail: akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  60. -obserwuje jako: xoxo
    -baner na: nie
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: xoxo
    -e-mail: xoxo20031996@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. -obserwuje jako twasylow
    -baner na: http://teresa-teresa1305.blogspot.com/
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: twasylow
    -e-mail: twasylow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. obserwuje jako: Sandra Siwek
    -baner na:
    -dodałam notkęNIE
    -obserwuje drugi blog jako:*
    -e-mail: ssiwek_6e@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. -obserwuje jako: Just My Lipstick
    -baner na: http://just-my-lipstick.blogspot.com
    -dodałam notkę: NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Just My Lipstick
    -e-mail: just.my.lipstick@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. -obserwuje jako: wiolkaa93
    -baner na: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: wiolkaa93
    -e-mail:mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. -obserwuje jako: Mrs Yoshi
    -baner na: http://mrsyoshi.blogspot.com/
    -dodałam notkę TAK
    -obserwuje drugi blog jako: Mrs Yoshi
    -e-mail: mrs.purplwonder@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. -obserwuje jako: Daria Pichlak
    -baner na: http://szalonadarmowka.blogspot.com/
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Daria Pichlak
    -e-mail: darusiap@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuje jako Stankoos
    banner nie
    notka nie
    drgi blog Stankoos
    email arturwakl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. -obserwuje jako: anioleek89
    -baner na: nie
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako:* anioleek89
    -e-mail: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. -obserwuje jako: Magdalen Pasek
    -baner na: tak http://madziatestuje.blogspot.com/
    -dodałam notkę: Nie
    -obserwuje drugi blog jako: Magdalen Pasek
    -e-mail: madzikpase@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako : Natalia Plewka
    Obserwuje drugi blog jako: Natalia Plewka
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Email: natalia2079@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. -obserwuje jako: Marta
    -baner na: http://thats-all-for-now.blogspot.com/
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Marta
    -e-mail: thats-all-for-now@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. obserwuje jako:Ewelinka
    -baner nie
    -dodałam notkę TAK https://www.facebook.com/ewelina.galler/posts/723851587681096
    -obserwuje drugi blog jako:Ewelina Galler
    -e-mail:ewelinag@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. -obserwuje jako: Pink Lipstick
    -baner na: pinklipstickmua.blogspot.com
    -dodałam notkę: NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Pink Lipstick
    -e-mail: pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. -obserwuje jako: Kely Chica
    -baner na: http://www.4ever-souril.blogspot.com/
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: Kely Chica
    -e-mail: kinga.souril@gmail.com

    +zapraszam na rozdanie z Rosewholesale do nas :)))

    OdpowiedzUsuń
  75. -obserwuje jako: LoveCosmetics
    -baner na: http://loveecosmetics.blogspot.com/
    -dodałam notkę: nie
    -obserwuje drugi blog jako:*
    -e-mail: cosmeticslove7@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. -obserwuje jako: dorota wysocka
    -baner na:
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako:
    -e-mail: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako: Beata Bednarek
    Baner: nie
    Notka: nie
    Drugi blog: nie
    Mail: bbednarek86@gmail.com
    Bardzo fajne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. -obserwuje jako: Delphine Angua
    -baner na: nie
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog: nie
    -e-mail: anguazuberwaldu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. -obserwuje jako:dobiezka
    -baner na:-
    -dodałam notkę TAK/NIE* (link)-
    -obserwuje drugi blog jako:*dobiezka
    -e-mail:dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. -obserwuje jako: skahio
    -baner na: nie
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog: nie
    -e-mail: krzyzanskahio@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. obserwuje jako: nr147
    -baner nie
    -dodałam notkę NIE
    -obserwuje drugi blog jako: nr147
    -e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!