wtorek, 8 lipca 2014

Lakier do paznokci x2 Revlon

Przepraszam za moją długą nieobecność. Niestety miałam tyle spraw na głowie, że nie miałam czasu pisać na moim nowo otwartym blogu. Obiecuję, że teraz wrócę do żywych i popiszę dla Was trochę recenzji. Jestem szczęśliwa za duży odzew pod moim postem na temat odchudzającego serum Soraya. Miło znać waszą opinię :)
Tak, więc przechodzę do dzisiejszej recenzji!

Pragnę Wam pokazać moje najnowsze lakiery do paznokci marki Revlon z serii Perfumerie.
Zacznijmy więc od początku.


Cena za sztukę: 19,90 zł
Muszę przyznać, że cena przypadła mi do gustu :3

Pierwsze wrażenie:

Zaciekawiła mnie bardzo buteleczka tego lakieru. Przypomina perfum :D. W sklepie spodobała mi się duża gama kolorystyczna, a musiałam się trochę ograniczyć, więc wyniosłam tylko dwa cudne kolorki, których jeszcze nie miałam. Jednak muszę przyznać, że najbardziej moja ciekawość domagała się tego czy ten lakier na prawdę pachnie?

Jak to jest w praktyce?

Na sam początek dorwałam kolor Lime Basil. Spodobał mi się pędzelek tych lakierów (niestety nie mam zdjęcia) gdyż jest takiej średniej grubości, ale jest dość aksamitny. Lakier łatwo mi się rozprowadził na paznokciu, a co najważniejsze- równomiernie! Jedyną wadą tu może być to, że ma troszkę rzadką konsystencję, ale można ledwo to zauważyć. Na dodatek lakiery ładnie połyskują w świetle *_*.
 

Czy spełnia swoje zadanie?

Dla mnie głównym zadaniem lakieru był tu efekt zapachowy. Muszę przyznać, że po otwarciu buteleczki czuć jak zwykle ohydny zapach lakieru, ale gdy już kolorek wyschnie na paznokciu to nawet czuć przyjemny aromat! Podoba mi się to :3



Ocena końcowa:

Lakier jest świetny <3 Kocham ten jego połysk i delikatny zapach. Cudeńko ^_^

+
spełnia swoje zadanie
połysk
brak zacieków
cena
zapach
ładne opakowanie
duża gama kolorystyczna

Jak widać produkt bardzo przypadł mi do gustu. Ja planuję za nie długo zrobić kosmetyczne zakupy, bo mam chrapkę na nowości. Możecie mi polecić jakieś genialne produkty, które powinny wpaść w moje łapki i zostać przetestowane???



Ulka :*







1 komentarz:

  1. kocha te lakiery! switne pachna! mam ok 10w swojejkolekcji!

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!