wtorek, 22 lipca 2014

Cece Med Silk Conditioner- odżywka z jedwabiem

Dziś pragnę Wam zaprezentować pierwszy na tym blogu produkt do włosów. Udało mi się go zakupić w Rossmannie, podczas szału przecen. Kupiłam wtedy jeszcze pewne serum do twarzy, które też za niedługo zrecenzuję. 


Cena: 15 zł
(jak już mówiłam była przecena. Słyszałam, że regularna cena wynosi 40 zł)


Jak powinna działać?

Powinna nawilżać włosy, ułatwiać rozczesywanie, przywracać połysk i zdrowy wygląd oraz zawiera filtry UV.


Pierwsze wrażenie:

Ogólnie opakowanie tej odżywki nie przykuwa uwagi. Jest takie dosyć apteczne. Jak już mówiłam, pewnie gdyby nie przecena to nie kupiłabym jej- nawet nie wiedziałabym o istnieniu czegoś takiego!


Jak to jest w praktyce?

Zacznijmy od podstaw:


  • opakowanie: kosmetyk jest opakowany w pasującym graficznie kartoniku. Jak dla mnie jest to plus. Butelka ma prosty, podłużny kształt. Ciekawe jest jej otwieranie. W celu użycia produktu trzeba nacisnąć w odpowiednim miejscu na korek i wysuwa się otwarcie (?)
                  
               I tu są małe schody. Żeby wydobyć produkt trzeba odwrócić butelkę do góry nogami i potrząsnąć. A wszystko przez to, że jest wykonana z twardego plastiku.

  • pojemność: moja butelka mieści 300 ml. Szczerze mówiąc gdybym miała kupować tą odżywkę po regularnej cenie to tak średnio się opłaca :/

Działanie:

  • nawilża- zgadzam się :) Po użyciu włosy są o wiele bardziej miękkie i miłe w dotyku. Nabierają strukturę prawdziwych włosów, a nie tak jak to jest w moim przypadku- wiecznej szopy :P
  • ułatwia rozczesywanie- i to w 100%! Wcześniej, gdy używałam innych szamponów i odżywek zawsze spotykałam się z kołtunami i miałam duży problem z ich rozczesaniem. A teraz? Trudno mi uwierzyć, ale przy czesaniu włosy zachowują się harmonijnie i nic mi się nie plącze ;)
  • połysk i zdrowy wygląd- tu też się muszę zgodzić. Nawet na drugi dzień włosy są gładkie i lśniące. Po dwóch dniach ładnie się prezentują- w porównaniu do innych odżywek, które po takim czasie sprawiają, że włosy trzeba myć nawet codziennie.
  • filtry UV- moje włosy zniosły wielogodzinne przebywanie na słońcu bez czapki ;) Więc jest dobrze.
  • konsystencja- Odżywka jest biała. Jej konsystencja jest wystarczająco wodnista, aby było łatwo ją aplikować. Mimo to jest dosyć ekonomiczna w użyciu.
  • zapach- moja ulubiona funkcja tej odżywki. Pachnie delikatnie, mogę powiedzieć, że trochę jak szampony dla dzieci :D Zapach jest cudowny i miło się szoruje włosy- mimo delikatności już po chwili pachnie cała łazienka! Jednak to co jest dla mnie najważniejsze- włosy pachną! Moje dotychczasowe kosmetyki pachniały podczas mycia i koniec. A w przypadku tego produktu, nawet po dwóch dniach mogę zatopić nos w moich włoskach i czuję ten piękny zapach :3

Ocena końcowa:

Oczywiście jak dla mnie ten produkt jest perfekcyjny! Słyszałam, że jest opakowanie po 1l, więc postaram się je odnaleźć. Mimo dużej ceny regularnej warto zainwestować. Chcę jeszcze kupić do zestawu szampon- wtedy może efekt będzie jeszcze lepszy?

+
nawilża
ułatwia rozczesywanie
nadaję połysk
zawiera filtry UV
cudowny zapach, który utrzymuję się na dłużej

-
cena
opakowanie


Jak widać moja recenzja jest pozytywna. A Wam udało się zetknąć z tym produktem czy może miałyście jakiś kosmetyk z innej linii? Czy macie jakąś inną perfekcyjną odżywkę z innej firmy?

Tak na koniec pochwalę się, że udało mi się dostać do akcji testerskiej lakierów do paznokci marki JOKO :) Ktoś też będzie testować?


Ulka :*



4 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam tego produktu. Cena przystępna nie jest bez promocji :(. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego produktu Cece Med, cena za wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam kiedyć kosmetyki Cece, ale wszystkie były niewypałem, teraz już nie zaryzykuję, szkoda mi na to pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!