sobota, 26 lipca 2014

Koniec lipca? Czas na zakupy!

Na wielu blogach znajdują się takie posty,a na pewno także u Was trwają wyprzedaże w sklepach. I jak tu nie skorzystać z okazyjnych cen interesujących nas kosmetyków? Znalazłam jeden wolny dzień i wybrałam się z córką na shopping kosmetyczny. Dla niektórych taka ilość kosmetyków to może być mało, jednak jak dla mnie jest ich nawet dużo ;)

Oto moje stowarzyszenie!


 1. Spray przeciw słońcu SPF 50 Sun Ozon 16 zł

Zakupiłam go, ponieważ Rossmann miał kupony -40% na produkty do opalania. Niestety jestem tak strasznie blada, że do opalania potrzebuję najdroższy krem z dużym filtrem :/

2. Krem wyszczuplający Farmona  12 zł
 
Dalej poszukuję idealnego produktu antycellulitowego. Mam nadzieję, że znajdę wreszcie swój ideał :)

3. Mydło siarkowe Barwa 6 zł

Słyszałam, że kosmetyki siarkowe są dobre na trądzik. A ja zmagam się z nim na plecach i dekolcie :/ Chciałam wypróbować takie mydełko w płynie, jednak było dosyć drogie, więc wzięłam wersji kostkowej.

4. Tonik do twarzy Clean&Clean 12 zł

Moje toniki już się kończą.... a niestety nie były zadowalające więc próbuję innego. Tego jeszcze nie miałam, więc czemu nie... I tu mam duże pytanie: Czy ktoś ma świetny sposób na wągry? Bo ja mam ich już serdecznie dość...

 5. Antyperspirant pod pachy w kulce Garnier 8 zł

Testuje sobie dla urozmaicenia i w poszukiwaniu tego jedynego (mam już jeden ulubiony, ale może znajdę lepszy?).

6. Krem do rąk Eveline 5 zł

Miałam już kiedyś ten produkt i się sprawdził. Czas żeby powrócił na moją półkę :)

7. Balsam do ust Bielenda 7 zł

Jest to mój pierwszy kosmetyk z tej firmy. Wiedziałam, że potrzebuję czegoś w tym stylu, a przebieranie wśród wszystkich pomadek i balsamów zajęło mi dość dużo czasu...

8. Żel do mycia ciała Original Source 5 zł

O tym żeliku marzyłam już od dawna. Jednak szukałam zapachu miętowego, a nigdzie go nie było :( Muszę się zadowolić tym. A dlaczego te zdjęcie jest do góry nogami? Ten żel ma strasznie lejącą konsystencje i musi tak stać. To psuje efekt, ale co poradzić? Mam nadzieję, że jego zapach i działanie wszystko zatuszuje...

9. Próbka maski-serum i peelingu do stóp Perfecta 3 zł

Uwielbiam takie próbki :)

10. Cukrowy peeling Farmona 12 zł
 
Mówiłam, że będzie nowy i oto jest! Już go kocham <3


I tu mam pytanie: Jakiś produkt już miałyście? A może także macie zamiar coś z tych rzeczy kupić?

I tu powtarzam pytanie.
Czy macie świetny sposób na wągry? No chyba, że nie macie takich problemów jak ja ;)

 

10 komentarzy:

  1. Lubię te żele do mycia z Original Source :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nic z tych produktów, ale chętnie bym kupiła malinowy balsam do ust :)) musi byc super

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości :D. Trochę poszalałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja blada nie jestem, jednak nabawiłam się uczulenia na słońce i teraz muszę używać filtrów dla albinosów :P
    Mam jakieś tam wągry na nosie, ale słabo widoczne. Mój sposób to wyciskanie igłą...:) Miałam plastry, ale nie działają :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam mydełko siarkowe i powiem że spisuje się świetnie;) Skóra po nim jest mięciutka,swietnie oczyszczona ,pory zwężone.Będziesz zadowolona z niego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego balsamu do ust z Bielendy nie miałam, ale miałam masło do ciała o tym samym zapachu i było cudowne :) Faktycznie, te żele z OS trochę się wylewają przez takie opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, zakupowe szaleństwo jest zgubne. Kupiłam sobie ostatnio krem BB z Nivei i nakładając go z przerażeniem stwierdziłam, że jest pomarańczowy! Już nigdy więcej :(

    OdpowiedzUsuń
  8. na wągry polecam plastry żelowe od Avon :)
    FRAMONAAAA JAK TEN PEELING? OPISZ GO KONIECZNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu jest już recenzja takiego tylko w innym zapachu :)
      Jednak z ten też skrócę w którymś poście.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!