sobota, 8 listopada 2014

Sól do kąpieli Tutti Frutti Farmona zapach liczi

Muszę przyznać, że nie spodziewałam się spotkać takiego produktu. Nie widziałam, go w żadnych drogeriach czy coś. Udało mi się upolować ostatnią sztukę takiej soli w Douglasie. Czy sól była warta zakupu? Zapraszam!

Cena: 9,90 zł

Pierwsze wrażenie:

Sól ma odpowiednią pojemność co do ceny. Kryształki mają ładny różowy kolor, a szata graficzna jest bardzo przyjemna dla oka. Czarną nakrętka łatwo możemy wsypywać produkt do naszej kąpieli.


Jak to jest w praktyce?

Przy wąchaniu sól pachnie naprawdę cudnie. Niestety podczas kąpieli jest tak, że zapachu nie ma, woda nie zmienia swoich właściwości pod żadnym kątem, nie wywiera żadnego wpływu na ciało i ma irytujące kamyczki. Tak - po rozpuszczeniu kilka takich szarych kawałków zostaje przez co można mieć uczucie piasku w wodzie :/



Ocena końcowa:

Fajnie było, ale się skończyło. Nie kupiłabym tego produktu ponownie.

+
ładny zapach
cena

-
brak zapachu przy kąpieli
brak działania
uczucie piasku w wodzie


Widział ktoś u siebie w okolicy taką sól? A może polecicie mi jakąś inną?


Ulka :*

4 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam i nie kupię. Poza tym nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee ale właśnie wiele soli nie czuć podczas kąpieli :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie duże "kamyczki", szkoda, bo zapach pewnie fajny, ale tylko w opakowaniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania!